Klacht: Alles behalve tevreden

op 15 juni 2019 over Boxspring-deals.nl in de categorie Bedden

2 week na levering van de boxspring (die overigens meer dan 600 euro kostte) merkte ik al kuilvorming. Hiervan een melding gedaan en aangegeven dat ik het bed retour wou doen en graag de aankoop wou ontbinden gezien mijn vertrouwen die weg is.. 2 weken en al erge kuilvorming.. hoe moet dat dan na 5 jaar?
Kreeg erg moeilijk contact met het bedrijf. Nu vele weken later willen ze het bed niet terug nemen gezien de originele verpakking niet aanwezig is (letterlijk alleen plastic). Te belachelijk voor woorden. Bed is het geld totaal niet waard. Service is echt slecht.

Wanneer het bed wordt terug genomen met terugbetaling van het aankoop bedrag (min de 25 euro ophaal kosten)

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Boxspring-deals.nl over deze klacht.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Boxspring-deals.nl in behandeling genomen

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Boxspring-deals.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Boxspring-deals.nl

Heeft op 15 juni 2019 om 20:44 geantwoord

Beste Chantal,

Allereerst excuses voor uw ongemak. Vervelend te horen dat het matras niet naar wens is en nu al kuilvorming heeft. Dit is uiteraard niet de bedoeling dit is hoogstwaarschijnlijk een productie fout geweest. Vandaar dat mijn collega's meerdere malen hebben aangeboden het matras kosteloos om te ruilen. U geeft aan geen interesse hierin te hebben. Ik zal maandag telefonisch contact met u opnemen zodat we samen een passende oplossing kunnen, vinden.

Prettig weekend.

Bijke de Bresser

Heeft op 15 juni 2019 om 21:46 geantwoord

Ik heb ook al meerdere keren aangegeven het bed gewoon retour te willen doen. Min de kosten om de deze op te halen. Tot nu toe wordt mijn klacht niet serieus genomen (wat ik op meerdere sites ook wel kan terug lezen dat dit vaker het geval is) nogmaals van het weekend contact gehad en gehoord dat mijn klacht eindelijk doorgezet wordt naar de leidinggevende.
Ben benieuwd.

Reactie van de melder van de klacht chantal403

4 maanden geleden - Mijn klacht is nog steeds niet opgelost. Jullie beloven uiterlijk op de 20e werkdag na retour uit te betalen.. dit was vorige week maandag (22e) en sindsdien bel ik bijna elke dag en beloven jullie ook elke dag dat het bedrag op mijn rekening staat “gezien ik boven aan de lijst sta” maar ontvang niks.. ik walg steeds meer van jullie bedrijf, wat een ontzettend slechte service.

Alle klachten die gemeld zijn door chantal403