Klacht: Boxspring bed zakt door

September 2015 hebben wij een boxspring bed gekocht bij Haco in de Qruiqius
Met een paar dagen haden wij al een kuil in het bed als we smorgens wakker werden en dit werd steeds erger na contact met Haco en een medewerker die bij ons thuis was geweest kregen we een nieuwe topper echter dit was niet de oplossing ,na weer overleg werd als voorstel gedaan kom bij ons proef liggen
En als het show model wel goed ligt krijgt u van het show model de matrasen
Dit hebben wij gedaan en deze voelde inderdaad steviger achter toen ze bij ons thuis kwamen ruilen was het de verkeerde maat de medewerker die het kwam omruilen heeft ook nog bevestigd dat ons bed niet in orde is ,weer overlegt met Haco en er zouden nieuw matrassen besteld worden levertijdt 6 weken nu inmiddels 8 weken verder nog niks gehoord zelf gebeld met Haco en er werd gezegd dat de fabrikant nog niet heeft geleverd en wanneer dit wel zou gebeuren konden ezel niet zeggen dus nu 8 maanden verder en nog geen oplossing service zeg maar geen service

Helaas is het vertrouwen in Haco verdwenen dus ik ben tevreden als het bed retour gaat en wij ons volledige aankoop bedrag terug krijgen

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Haco wonen en slapen over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Haco wonen en slapen in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht Danny Steenbakkers

2 weken geleden - Heb nu sinds een paar maanden Nieuwe matrassen gehad maar het probleem blijft onveranderd wil tevens ook er bij vermelden dat nu blijkt dat het geen boxspring bed is de onder zijde is een houten plaat met daar op koudshuim matrassen wat volgens product omschrijving pokketveer matrassen horen te zijn dus met andere woorden dit product doet volledig niet aan zijn omschrijving zo als wordt geadverteerd! Zeer teleurgesteld en allebij last van onze rug Iedereorgen weer! Een waardeloze product en zonde van ons geld!

Bericht van Haco wonen en slapen

2 weken geleden - Beste Dhr Steenbakkers, heeft u hierover al contact opgenomen met de winkel?

Reactie van de melder van de klacht Danny Steenbakkers

6 dagen geleden - Meerdere malen maar iedere keer moet er terug gebeld worden maar dit gebeurt niet! Ben ook van plan om het hele verhaal aan mijn rechtsbijstand voor te leggen ,echt veel vertrouwen dat er een oplossing komt is er niet.

Alle klachten die gemeld zijn door Danny Steenbakkers