Klacht: Boxspring

op 22 juli 2012 over Scandic Bedden in de categorie Bedden

Ik heb via Groupon in febr. een bed bij Scandic gekocht.Ik heb vervolgens onderstaande mail gestuurd naar scandic nadat op 15 april het bed geleverd kreeg.

Zoals aangegeven bij de verkoop zou ik 2 hoofdkussens ontvangen. Echter heb ik deze niet ontvangen.
Verder zijn er een paar mankementen n.l.:
– Een van de gestoffeerde vering is vuil; het ziet er vies uit die niet weg te krijgen is.
– Ik heb 2 verschillende matrassen ontvangen; een zwarte en een antraciet. Ik heb extra voor de matrassen betaald en ik weet niet of het deze is wat geleverd is.
– Een van de sierlijsten was niet op maat. Ik heb deze op maat laten.
– De beugels die aan dat bed bevestigd waren kwamen niet overeen met de beugels die aan het hoofdboard bevestigd waren; ik moest zij weer verwijderen en met moeite heb ik die in mekaar gekregen.
– Er werden geen schroeven geleverd waarmee de kleine beugels bevestigd moesten worden aan de sierlijsten en het bed.

Na meerdere malen bellen, waarbij geen gehoor en na diverse mails kreeg ik uiteindelijk een bericht op 5 juni dat tussen dat binnen 3 weken ik een neiuwe matras zou krijgen en de 2 hoofdkussens. Tot op heden heb ik niets gehoord en mijn mails blijven onbeantwoord.

Wat zij beloofd hebben waarmaken.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Scandic Bedden in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Scandic Bedden een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Scandic Bedden

Heeft op 23 juli 2012 om 09:42 geantwoord

Wij gaan deze artikelen naleveren.

5 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Scandic Bedden beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door Ramesh63