Klacht: Boxpring

op 16 juni 2016 over Haco wonen en slapen in de categorie Internetshops - Interieur

In december 2015 een boxspring bij HACO Eindhoven gekocht. Na enkele weken kwam de boxspring binnen.
Tot mijn verbazing zag ik toen wij het hoofdbord uitpakte dat de stiksel enorm slecht gestikt was. Scheve en dubbele stikstel, niet om aan te zien!

Melding gemaakt bij HACO, we konden het hoofdbord omruilen in de winkel. een groot hoofdbord krijg ik niet in de auto gepropt. Na heen en weer gemaild zijn ze een nieuwe hoofdbord komen brengen na enkele weken.
Maar nu helaas met een groot gat in de zijkant. Wat een teleurstelling. Hop weer het hoofdbord terug. Heb je daar dan een vrije dag voor opgenomen! Na enkele weken kwam weer een hoofdbord we zaten alweer in april. Daar kwam het nieuw hoofdbord. Stiksel los en geen haken om het bord aan het bed te monteren.
En dat is nog niet alles tot mijn verbazing zag ik dat de topper aan alle kanten gescheurd was!
Op de site vermelden ze dat je met deze bospring kwaliteit in huis haalt. Nou, de kwaliteit is erg ver te zoeken!! Wat een waardeloze kwaliteit.

Weer zouden ze komen om het hoofdbord te reparen en de haken eraan vast te maken. En een nieuwe topper. (Wij wouden graag het bed terug sturen, maar dit wezen ze af) Helemaal klaar met dit bed , je kijkt er naar en het is kapot.
Telefonisch weer een afspraak gemaakt , verschillende mensen gesproken iedereen zegt wat anders. Weer zou ik een vrije dag moeten opnemen ,wat helaas in deze drukke tijd niet mogelijk was. terwijl ik had vermeld na 15.00uur. Een dag van te voren melden ze dat het niet mogelijk is. En nu zit ik nog met een kapot bed! Haco wilt niet meer leveren en dreigen om binnen 14 dagen naar de winkel te komen anders heb ik blijkbaar pech. Maar dan nog heb ik een slecht en lelijk hofdbord en kan ik de haken zelf in het hoofdbord maken? Hoe stellen ze zich dat voor?

Wat een waardeloos bedrijf en zeer slechte producten.
Wij hebben geen vertrouwen meer in het bedrijf, slechte communicatie en kunnen geen kwaliteit leveren ook niet na 3 keer!

Bed retour. Zodat wij een kwaliteitseisen bed kunnen aanschaffen!! Want dit is niet te leveren door dit bedrijf!

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Haco wonen en slapen over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Haco wonen en slapen in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Driessen1