Klacht: Bouwwerkzaamheden

op 21 augustus 2018 over Neckermann Reizen in de categorie Online Reisbureaus

Zie onderstaande link die ik op Tripadvisor geplaats heb over Sands Beach. De halve vakantie last gehad van niet vooraf gecommuniceerde bouwwerkzaamheden. Daar komt bij dat de inspanningen van Neckermann (Connected Service) minimaal waren om dit op te lossen. Dan zeggen ze bijvoorbeeld dat ze gebeld hebben maar de manager is er morgen weer. Dat we dan zelf in de ochtend er naartoe moeten.

Komt bij dat de klacht op 9 juli is ingediend en ik nu al tweemaal te horen heb gekregen dat ze nog niet hebben kunnen reageren (eerst zou het uiterlijk 5 augustus behandeld zijn, dan 20 augustus en gisteren krijg ik een mail dat ze verwachten dit uiterlijk 4 september te behandelen. zo ga je toch niet met je klanten om.

https:www.tripadvisor.nlShowUserReviews-g659633-d287960-r594109138-Sands_Beach_Resort-Costa_Teguise_Lanzarote_Canary_Islands.html

Een financiële compensatie vanwege het feit dat we 5 van de 10 dagen last hebben gehad van bouwwerkzaamheden, waarvan we twee dagen geen gebruik hebben kunnen maken van het strand.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Neckermann Reizen over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Neckermann Reizen in behandeling genomen

Bericht van Neckermann Reizen

3 maanden geleden - Geachte meneer Hendriksen, Bedankt voor uw bericht op klacht.nl Wij hebben uw klacht gemeld bij onze klachtenafdeling. De gemiddelde afhandelingstijd bedraagt 4 -6 weken. Voor vragen over de status van de afhandeling kunt u de klachtenafdeling bereiken op: customerservice@thomascook.nl of op het telefoonnummer 023-5135533 (ma-vr 9-17 uur). Met vriendelijke groet, Neckermann Reizen

Reactie van de melder van de klacht Marvin Hendriksen

3 maanden geleden - Dit kunt u niet menen. Als je de moeite zou nemen om de klacht te lezen kun je zien dat mijn klacht al op 9 juli is ingediend. Dat staat in de omschrijving van de klacht. Nu graag een serieuze reactie in plaats van een standaardmail.

Reactie van de melder van de klacht Marvin Hendriksen

3 maanden geleden - Goedemorgen. Graag een inhoudelijke reactie. Mijn klacht is al kenbaar gemaakt op 9 juli. Het is nu inmiddels bijna september.

Bericht van Neckermann Reizen

3 maanden geleden - Goedemorgen, In uw dossier kunnen wij zien dat u voor 04092018 een terugkoppeling kunt verwachten. Voor vragen over de status van de afhandeling van de klacht, raden wij u aan contact op te nemen met onze klachtenafdeling: customerservice@thomascook.nl of op het telefoonnummer 023-5135533 (ma-vr 9-17 uur). Met vriendelijke groet, Neckermann Reizen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Neckermann Reizen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Neckermann Reizen

Heeft op 31 augustus 2018 om 14:27 geantwoord