Klacht: Botte benadering van bedienend personeel restaurant

op 29 juli 2017 over IKEA in de categorie Woonwarenhuizen

Gisteren ging ik met mijn dochter winkelen bij de IKEA in Heerlen en we besloten om in het restaurant iets te gaan eten. Ik wilde graag het kipsaté-menu met 1 stokje, dit bleek werkelijk onmogelijk. Ondanks dat ik aangaf een maagverkleining te hebben en er geen 2 op ging krijgen. Ik had helemaal niks over een andere prijs gezegd, want daar ging het helemaal niet om. Roept hij heel hard of ik het kindermenu wilde hebben, (nee want ik vroeg duidelijk om het kipsaté-menu). Sta je daar behoorlijk voor l.. in een volle rij met andere mensen. Echt ik had hem zo iets kunnen aandoen, zo genant. Ik ben echt niet de enige persoon in Nederland met een maagverkleining hoor!! Maar toen ik moest gaan eten zat ik wel met een dicht geknepen keel van ergernis. En ja ik kon het tweede stokje weggooien, wat een verspilling …

Hij had ook gewoon met een glimlach kunnen zeggen, ik leg u er 1 stokje saté op, maar u betaald voor 2. Dan was het toch ook prima geweest. Dan had ik me niet genant hoeven voelen en had ik aan een leuk uitstapje kunnen terugdenken.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over IKEA

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over IKEA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Angelique75