Klacht: Bot in kip kerrie salade voor op brood

op 17 september 2016 over Albert Heijn in de categorie Supermarkten

In de kipkerrie salade van de AH zat een botje. Hier was ik bijna in gestikt. Mijn moeder moest de heimlich greep bij mij verrichten anders was ik er misschien niet meer geweest! Dit was zo beangstigend. En dat dit in NL kan gebeuren maakt me heel erg boos! Mijn dochter van 2 jaar eet hier ook van en als zij dit had gegeten was ze er zeker niet meer geweest. Naar de AH gebeld, die zou binnen een paar dagen terugbellen. 5 dagen later zelf gebeld. Volgens deze meneer zonder naam was het niks bijzonders en gingen zij er niks mee doen. Hij verzinden zelfs een ander verhaal, ik zou het botje gezien hebben en dan het ingeslikt hebben. Hoe absurd kun je het verzinnen. Het ergste vind ik nog dat de AH het niet serieus neemt. Moet er soms eerst een kind overlijden?? Er horen geen botten of andere rare dingen in te zitten!! En dat AH er niks mee wil doet vind ik een schande, vooral voor zoon grote supermarkt. En dat je dan ook nog als stuk stront wordt behandeld door de AH maakt het nog erger!

Ik wil dat de AH het serieus neemt en zoekt naar een oplossing. Ik wil een antwoord op mijn klacht hebben wat sowieso ten eerste hoort! Ik wil dat dit nooit meer voorkomt dus dat ze secuur met hun voedsel omgaan, zoals het hoort!
Volgens de manager van de AH in de herenstraat neemt ah dit uiterst serieus en moest ik de klantenservice bellen om vervolgens te horen dat ze er niks mee doen. Ze verzinnen een verhaal, ik moet maar niet zeuren want tja ik leef toch nog. Kortom AH doet niks met deze klacht. Dus de volgende keer kan ik gewoon weer zaken in mijn eten verwachten van de AH wat er niet in hoort want dit is toch normaal!
Excuses van de medewerkers die mij telefonisch te woord hebben gestaan en niet eens hun naam wilden vertellen!
Als laatste een schadevergoeding, want door nalatigheid van de AH had ik mijn kind wel kunnen kwijt raken!

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Albert Heijn

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Albert Heijn nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Sammy1488