Klacht: Bosch bedden Nijmegen OPLICHTERS

op 18 juli 2012 over Scandic Bedden in de categorie Bedden

April 2011 hebben wij een boxpspring gekocht bij Scandic/Bosch bedden in Nijmegen. Dit bed zou binnen 6 tot 8 weken geleverd worden. Uiteindelijk werd het bed geleverd in augustus. Nog niet compleet, maar de nalevering kwam vrij snel (binnen een maand).

Lang plezier hebben we er niet van kunnen hebben want in januari 2012 zakte 1 kant van het bed door. In maart besloten we om het bed terug te brengen naar het filiaal op de woonboulevard in Nijmegen; het zou 6 tot 8 weken kosten om te repareren.

Inmiddels is het filiaal weg, is het midden juli en hebben wij nog geen bed. Als we bellen, word je onfatsoenlijk te woord gestaan; er wordt zelfs in ons oor opgehangen!! Hoe onbeschoft!!! Ze willen je niet vertellen met wie je hebt gesproken, er wordt beloofd terug te bellen; wat natuurlijk nooit is gebeurd. We hebben 3 verschillende 06-nummers, waarvan 2 standaard uitgeschakeld zijn.

Na ruim 3 maanden op de grond te hebben geslapen hebben we er meer dan genoeg van. Zo te zien zijn er nog meer mensen met problemen met dit bedrijf, ik stel voor om onze krachten te bundelen en samen juridische hulp te zoeken.
Ik heb een emailadres aangemaakt: boschbeddenzijnoplichters@hotmail.com. Mail je verhaal en wie weet komen we samen verder dan alleen.

Geld terug.

IEDEREEN MET EEN ONBEHANDELDE KLACHT: NEEM CONTACT MET MIJ OP VIA boschbeddenzijnoplichters@hotmail.com EN WE ZOEKEN GEZAMENLIJK JURIDISCHE HULP.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Scandic Bedden in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Scandic Bedden een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door marimara