Klacht: Weer een dreigbreif van BOS INCASSO

op 07 mei 2019 over Bos Incasso in de categorie Incassobureaus

Ze blijven mij maar stalken en lastig vallen met een brief over Tele2. Ik ben vanaf December 2018 geen klant meer van Tele2. Nu staat er in de brief dat als ik niet betaald Tele2 ontbinding Beëindiging van de overeenkomst. Bij BOS SNAPPEN ZE ER ECHT NIKS VAN.Hoevaak moet ik nog een mail sturen dat ik VOOR DE LAATSTE KEER GEEN KLANT MEER BENT VAN TELE2 VANAF 2018. Tele2 heeft mij dit jaar gebeld dat ik inderdaad geen klant meer bent van hun.

Dat BOSINCASSO nu gaat ophouden met deze onzin.En laten ze de EMAIL is lezen die ik ze toen heb gemaild waar instaat dat ik vanaf December 2018 geen klant meer bent. Dus BOS STOP IS MET DEZE ONZIN.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Bos Incasso

Reactie van de melder van de klacht Laurens Seger

6 maanden geleden - Schandalige dat BOS INCASSO NIET REAGEERD P[ DE KLACHT. Maar wel de mensen zo als ik lastig vallen met iets wat er niet is. Maar tja incasso's Bureaus denken dat ze alles kunnen veroorloven . Mensen pesten en op de kast jagen daar zijn ze een meester is

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Bos Incasso nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Laurens Seger