Klacht: tele2 ten onrecht Sommatie door Bos Incasso

op 06 november 2018 over Bos Incasso in de categorie Incassobureaus

Er is een e-mail gestuurd i.v.m. een (iet) betaalde factuur van Tele2, telefoonabonnement is geblokkeerd voor de periode van een maand (oktober). Bij het raadplegen van de administratie blijkt dat de bewuste factuur waarover Tele2 een sommatie heeft laten doen door Bos Incasso, gewoon betaald te zijn. Bos incasso heeft toegegeven dat er iets niet goed is gegaan met de procedure (brief inzake iet betaalde factuur is nooit verstuurd) Ik zou de incasso kosten ad € 40,00 terug gestort krijgen.
Van Tele2 heb ik helemaal nog geen bericht gehad alleen is per einde oktober het abonnement actief gemaakt. Meerder emails gestuurd, brieven gestuurd met bewijs van betaling. Geen enkele reactie noch van Bos Incasso noch van Tele2.

Ik verwacht het teveel betaalde terug € 40,00 (incassokosten) en terugbetaling van de teveel betaald factuur ad €51,43 plus een compensatie voor de maand dat er geen gebruik kon worden gemaakt terwijl er in feite geen betaalachterstand aanwezig isgeweest.

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Bos Incasso

Alle klachten die gemeld zijn door rherip