Klacht: Onterechte incasso- niks met mijn verweer gedaan.

op 23 februari 2019 over Bos Incasso in de categorie Incassobureaus

Mijn oude werkgever ziggo, wou een bedrag van mij hebben. Hr gaf aan dat dit teveel uitbetaald zou zijn. Ik heb meerdere malen mails gestuurd voor meer uitleg en specificaties, hiervan heb ik geen terugkoppeling ontvangen van ziggo. Na bijna een jaar krijg een brief van Bos incasso dat ik volgens hun na meerdere aanmaningen een openstaande vordering niet heb voldaan. Na meerdere telefonische gesprekken en mails later krijg ik te horen dat ik geen argumenten of bewijsstukken aandraag. Op 22-1 stuur ik bewijsstukken op. Een maand later nog niks gehoord. Ik heb toen weer gebeld met een ‘ Klara’ die gaf aan dat mijn vordering is doorgezet naar de gerechtsdeurwaarder. Met mijn verweer is dus ook helemaal niks gedaan. Ik vind dit ronduit schandelig. Geen enkele reactie of bereidheid. Na 50 minuten gebeld te hebben met Klara wordt de hoorn erop gegooid. Vervolgens weer teruggebeld, nogmaals mijn verhaal gedaan, ik werd in de wacht gezet en in de wachtstand werd er opgehangen. Ik word hier een beetje moedeloos van! Help mij met deze onterechte vordering! Als de schuldeiser niet op mijn mails antwoord en Bosincasso niks met mijn verweer doet en mijn vordering doorzet naar een gerechtsdeurwaarder, wat moet ik dan doen?

Als mij een duidelijke oplossing wordt aangedragen, bosincasso mijn dossier terugstuurt naar de schuldeiser en de schuldeiser gewoon reageert op mijn mail, dan kunnen we er zeker uitkomen, mits zij kunnen bewijzen dat ik de openstaande vordering ook daadwerkelijk heb ontvangen.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Bos Incasso

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Bos Incasso nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Recep.