Klacht: Klacht UPC betalingen

J.werken op 17 januari 2013 over Bos Incasso in de categorie Incassobureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Heden hebben wij betaald aan Bos Euro 54.39 inzake incasso
Wij zijn het echter hiermee niet een aan gezien
wij nooit een faktuur of herinnering hebben ontvangen.
Dit kan want wij hebbben UPC een adreswijziging gestuurd,
maar UPC heeft de faktuur vermoedelijk naar de postbus gestuurd die reeds was opgezegd zodat wij geen faktuur hebben ontvangen

Gewenste Oplossing:

Oplosssing heb reeds betaald 54.39-/-15.00 incasso

TEVENS EEN VERZOEK AAN U DAT UPC HET POSTADRES WIJZIGD

Wij hopen dat u hiermee akoord kunt gaan

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Bos Incasso

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bos Incasso over deze klacht.

Bericht van Bos Incasso

11 jaren geleden - Geachte heer/mevrouw, Naar aanleiding van uw opmerking willen wij u verwijzen naar http://www.bosincasso.nl/debiteur/algemeen/contact Op deze pagina kunt u uw vraag c.q. opmerking achter laten. Wij zullen vervolgens contact met u opnemen. Met vriendelijke groet, Bos Incasso

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Bos Incasso nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door