Klacht: boostervaccinatie nergens plek voor mijn invalide zus

Coby Kolk op 15 december 2021 over GGD in de categorie Zorginstellingen

Ik probeer al de hele dag een afspraak voor de boostervaccinatie voor mijn zus te maken. De hele
dag gebeld, steeds afgebroken. Krijg ik eindelijk een aardige meneer aan de telefoon, is er nergens
plek, ze moet naar Purmerend! Ze zit in een rolstoel, mankeert van alles, er komen veel verzorsters
over de vloer en de huisarts heeft geen idee wanneer hij of de ggd patienten thuis gaan prikken.
Haar 2e vaccinatie kreeg ze al 27 februari in een verpleeghuis, waar ze tijdelijk zat. Ze woont nu
zelfstandig en krijgt zo veel mensen over de vloer en wij willen gewoon, dat ze weer beter beschermd
is. Ze moet met een busje en er moet iemand mee. Dat moet toch dichterbij te regelen zijn.
Wij vinden dit echt schandalig. Gewoon te laat begonnen. En nu haast! Wat kunt u voor ons doen en
wanneer krijgt de dokter boosterprikken voor thuis. We verwachten wel een antwoord..

Als er op korte termijn of een prikplek beschikbaar is of dat de huisarts haar thuis kan prikken zo snel mogelijk.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over GGD

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over GGD nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Coby Kolk