Klacht: BOOKING 2MFPUK Paulino Monteiro 21 JUL AMS LIS

op 15 augustus 2016 over TAP Portugal in de categorie Vliegmaatschappij

Goedemiddag,

Hierbij dien ik een klacht in dat mijn partner Paulino Pedro Monteiro, op 21-7-2016 niet mee heeft kunnen reizen vanwege zijn Kaapverdiaanse passport die in oktober 2015 verlopen was. Mijn partner heeft een verblijfsvergunning voor onbepaalde tijd. ik heb begrepen van jullie collega’s in Lisabon, dat hij tot 5 jaar na het verloop van zijn paspoort wel mag reizen binnen Europa aangezien hij wel in bezit is van een Nederlandse verblijfsvergunning voor onbepaalde tijd. Alleen wanneer hij buiten Europa zou willen reizen zou het niet toegstaan worden als zijn pasppoort verlopen is.

Omdat hij niet op die dag absoluut niet mocht meereizen, werden we gedwongen om extra kosten te maken voor het opvragen van een nieuwe paspoort 76 euro, terug naar huis 30 euro en een nieuwe ticket moeten kopen om volgende dag te mogen vliegen van eur 348,32. en nog veel meer…
om niet te spreken over al de emotionele gevolgen die ik als partner en mijn kinderen hebben moeten doorstaan, aangezien wij als gezin alles geregeld hadden om samen op vakantie te gaan.

Wij verzoeken u vriendelijke om onze situatie te analyseren en desnoods de kosten voor extra ticket eur 348,32 aan ons terug te betalen.

Als wij gelijk hebben dat mijn partner toch mee had kunnen reizen, willen wij een vergoeding voor alle extra kosten die wij gemaakt hebben.

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over TAP Portugal

Reactie van de melder van de klacht ERAMOS

7 maanden geleden - Waarom wordt deze klacht niet in behandeling genomen?? Wat is de redden??

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over TAP Portugal nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door ERAMOS