Klacht: bonus card van € 5.00 naar € 7.50

op 08 juni 2017 over Carrefour in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Naar aanleiding van uw vorige mail, en verschillende telefoons mijnentwege, hierbij het gevraagde antwoord, dat niet zou vermeld staan bij jullie.
Als men op de site klikte van carrefour zag men staan dat alle bonuscardpunten van € 5.00, € 7.50 zouden waard zijn tussen 31 mei en 6 juni.
Bijgevolg heb ik mijn bonuscard punten afgedrukt en ben naar carrefour express gegaan, waar ik deze wou omruilen.
Zij konden dit niet doen, en ik moest me melden bij jullie.
Nu blijkt dat express niet aan deze actie deelneemt, hetgeen niet op jullie eerste site stond. Enkel als men verder klikte dan stond het er wel.
Als men duidelijker was geweest had ik evengoed naar een andere carrefour kunnen gaan (deze liggen op dezelfde afstand), en dan had ik mijn € 7,50 wel gehad.

Gewenste Oplossing:

€ 7.50 terug ontvangen of 1500 punten

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Carrefour

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Carrefour nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door depjan