Klacht: Bon Fletcher, vakantieveilingen, slechte beschikbaarheid

op 22 januari 2014 over Vakantieveilingen.nl in de categorie Vakantie Veilingen

Ik heb vorig jaar feb een bon voor Fletcher hotels (2p) gewonnen, ik heb hier 60 euro voor betaald!
Nu mag je via het reserverings systeem Max 5 dagen van tevoren boeken!
Wij willen naar Limburg aankomend weekend. Tot mijn schrik was voor alle.. Lees goed… Alle Fletcher hotels op zaterdag geen beschikbaarheid! En dat 3 dagen van tevoren?! Na contact met de klanten service gaf meneer aam dat het vol is. Toen in aangaf dat dit niet reëel is, gaf hij aan dat er beperkte beschikbaarheid is!
Ik sta perplex! Hoe kan dit vakantievelingen??? Hoeveel beschikbaarheid is er!? Ik bied veel via jullie site, maar door dit zal ik t zeker niet meer doen!

Ik wil verlenging van de bon omdat deze bijna verloopt, tevens er bijna tot geen beschikbaarheid is op de gewenste data!

Mocht ik mijn keuze hotel niet kunnen boeken, voor afloop van de bon OF bij verlenging niet de dag (zaterdag) en hotel naar keuze kAn boeken, dan wil ik mijn geld terug.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Vakantieveilingen.nl in behandeling genomen

Bericht van Vakantieveilingen.nl

3 jaren geleden - Beste heer/mevrouw, Vriendelijk dank voor uw bericht. Vervelend dat u het ‘gewonnen’ arrangement nog niet heeft kunnen reserveren. Het arrangement wordt aangeboden op basis van actiebeschikbaarheid. Als u een waardebon bij Vakantieveilingen koopt op basis van actiebeschikbaarheid, dan houdt dat in dat de bon een beperkte geldigheid heeft en ook beperkingen heeft qua beschikbaarheidsdagen van het arrangement. U koopt tenslotte een bon tegen een lager bedrag dan normaal en daar staat tegenover dat u dus niet op alle dagen gebruik kunt maken van het arrangement. Wij komen met de aanbieder overeen dat zij voldoende beschikbaarheid hebben over de gehele looptijd van de waardebon om alle kopers van de bon de gelegenheid te geven om gebruik te maken van het arrangement. Maar.. bepaalde dagen en periodes zijn populairder dan andere. Indien er geen geschikte datum tussen de beschikbara data vermeld staat, dan kunnen wij helaas niets voor u betekenen. Met vriendelijke groet, Lara – VakantieVeilingen.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vakantieveilingen.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vakantieveilingen.nl

Heeft op 23 januari 2014 om 17:40 geantwoord