Klacht: Bon Bini Bar

op 16 juli 2012 over Scheldorado in de categorie Zwembaden

Beste wij bestelde frieten en frikandellen bij de bon bini bar te scheldorado, bij bestellen kregen we al rollende ogen van de bediende toen één van ons achter geld ging, nu ik met men zoontje die meewasgegaan terug kwam en met badjas aan, wilde ze pas verder doen met de bestelling, ik kreeg de opmerking vermits ik diende te betalen dat men kind niet welkom was toen hij met zijn poep op de toog zat welliswaar in de badjas, leek ze de indruk te geven dat mijn kind voor de onhygienische toestanden zorgde.

Ik liet haar weten dat ze indien ze toch zo op hygiene gesteld staat ze dan ook handschoenden diende te dragen vermits ze net aan de kassa geld aan het weergeven was kwam ze korststondig aan ons eten en vond dit een punt net zoals zij er ook één had.
Nu deed deze persoon daar wel heel venijnig over en ik vroeg naar haar overste, zij liet weten dat hij diezelfde mening heeft over kindjes op de toog, waarna ze hem ging gaan halen deelde ik hem mee dat dit maar boertig was en overkwam bij de klant dat dit allesbehalve klantvriendelijk was, ik confronteerde hem met het fijt dat de hyghiene allesbehalve was geen zorg voor haarbescherming/mutsjes, geen handschoenen bij aanraking eten vervuilde vloer/ toog totaal niet verzorgd er lag bv een dwijl opde grond voor een lek dat/ ongeluk, alsook benadrukte ik dat hun vuilnisbak niet gesloten was.
Ik ben bijzonder geshokeerd hoe ze daar zo maar licht over gaan terwijl ze de klant hun kind dat dit horen moet op hun plaats zet.
Kan een terwijl dat ik op het eerste zicht al zoveel kan vertellen over hun frituur, tenslotte vragen ze ook 4 x meer dan de mc donalds waarna wij noodgedwongen met honger naar toe moesten gaan, en een abrubt einde maakte aan ons activiteit te scheldorado.

tickets terug 3 volwassenen 1 kind of een forfait.

Wij danken u alvast en kennen klach.nl omwille van zijn goede reputatie,
hebben wij vertrouwen dat u deze zaak zal behandelen en tot een goed einde zal brengen.

Met dank

Van Vooren Jo

Alle klachten die gemeld zijn door jovv