Klacht: Niet geleverde bestelling

op 12 augustus 2018 over Bol.com in de categorie Online Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Een toren ventilator besteld en betaald.
Bevestigings mail komt en: we gaan hard aan het werk en Uw bestelling word morgen geleverd!!
Volgende dag: mail: helaas is Uw bestelling vertraagd wij houden U op de hoogte.
Volgende dag helaas door een fout??? in ons systeem is Uw order geannuleerd en Uw betaling word teruggestort.
Klacht ingedient, helaas binnen 72 uur krijgt U antwoord, dus niet na 120 uur komt er een mail met: ik begrijp Uw klacht niet.
Hoe dom is deze plofkip????

Gewenste Oplossing:

Als Bol.com doet wat ze beloven en geen loze beloftes en leugens vertellen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bol.com over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Bol.com in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door e.m.nienhuis