Klacht: Oplichting

op 08 juni 2019 over Boilieman Oosterhout in de categorie Watersport

Op 1 juni 2019 op de webside www.boilieman.nl een bestelling gedaan. Direct 36,29 voldaan via ideal en kreeg een keurig bevestiging van mijn bestelling.

4 juni 2019

Niets nog gehoord van de Boilieman uit Oosterhout, dus het volgende mailtje gestuurd.

Goedemiddag,
Ik heb zaterdag een bestelling gedaan bij jullie. Daar heb ik automatisch antwoord op gekregen van jullie. Verder heb ik niets meer gehoord. De bestelling is direct betaald met ideal. Is er meer bekend over de levering van de door mij bestelde artikelen?

Antwoord Boilieman

Hoi Rene er is wat fout gegaan hier met verzenden we lossen dat zo snel mogelijk op sorrij voor het ongemak gr

Kreeg dus geen antwoord op mijn vraag, wanneer word er geleverd. Er gingen weer een paar dagen overheen zonder een pakket of mail van de Boilieman.

Mail van 7 juni om 11:12

Goedemorgen, begrijp dat er iets mis is gegaan met verzenden. Inmiddels zijn we al een aantal dagen verder en heb nog niets ontvangen.

Wanneer kan ik de levering verwachten of teruggave van de door mij betaalde rekening.

Antwoord boillieman

Ga vanavond even overleggen hoe het er voor staat gr

Dus wederom geen antwoord op mijn vraag aan de Boilieman, ik heb verzocht om het geld terug te ontvangen. En wil nooit meer enig contact hebben met deze mensen en iedereen waarschuwen voor de Boilieman!!!

Bij wat raad via google, kwam ik erachter dat ze de laatste drie jaar diverse keren verhuist zijn en steeds een andere naam gebruiken.

Volledige terug gave van mijn geld en dat de firma stopt met al zijn online verkoop

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Boilieman Oosterhout nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door