Klacht: boiler geplaatst en vergeten gas aan te zetten.Klantenservice hielp hier niet bij

op 12 februari 2018 over Breman Installatiegroep in de categorie Installatiebedrijven

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vandaag is er een boier geplaatst bij ons en de gijser is gedemonteerd door breman .
Hierdoor moest het gas afgesloten worden .
De heren waren klaar en hebben alles netjes achter gelaten alleen waren ze vergeten het gas weer aan te sluiten dus toen ik om 16.45 wirde gaan koken was er geen gas.
Ik ben eerst zelf gaan kijken of ik het kon oplossen maar bij de eenigste hendel die ik zag en aan draaide kwam er nog geen gas uit mijn fornuis.
Ik belde naar breman maar de dame aan de telefoon zij dat ze daar niemand voor terug ging sturen en ik moest het maar aan de buren gaan vragen ofzo .
Ik was hier erg verontwaardigt over en vroeg en als me buren het dan ook niet weten.
Dan moest ik maar terug bellen want ze hadden ook een avond dienst .
Nou ik geprobeerd maar helaas ik moest weer terug bellen en kreeg de storingsdienst en u raad het al die konden niets voor me doen.
Ik moest de woningbouw maar bellen.
Ik gedaan en ik kreeg een bandje dat ze gesloten waren ..Woonde ik in delft dan moest ik een 1 intoetsen ..
Ik gedaan en ik kreeg u word zo geholpen een paar minuten lang dus ik weer opgehangen en vastgoed gebeld .
Daar werd ik door gestuurd naar het zelfde bandje van woonbron dus daar kon ik niets mee.
Ik weer de storingsdienst gebeld en het daar verteld.
Sorry mevrouw misschien moet u uw energie leveransier bellen en is er iets heel anders aan de hand met uw leidingen ofzo want als u het open draait moet u gewoon gas hebben.
ik uitgelegd dat ik niet eens wist of ik wel de juist kraan open had gezet want we hebben een slim meter en daar zit zoals ik het zat maar 1 kraantje aan waar je aan kon draaien maar ik wist niet wat er daar aan was gedaan door breman .
toch maar uw energie levenasier bellen dan hoor ik het wel als het niet lukt..ppffff
ik me energieleveransier bellen en heb 10 min aan de lijn gehangen toen ik bestoot dat dit te lang ging duren zo .
Ik stedin gebeld en mijn verhaal gedaan.
Ja logich dat u geen gas krijgt mvr want u moet in uw woning eersr de gaskraan dicht draaien en dan die van de meterkast open zetten dan nog een half uur wachten en in de woning het weer open zetten en dan zou u weer gas moeten hebben.
Fijn want de gaskraan in de woning zit achter de inbouw oven en daar kan ik niet bij ..
Ik moest wachten op me man..Me kinderen en in kregen ondertussen wel honger en me man kwam voorlopig niet thuis .
18,45 kwam me man pas thuis …Die wilde wel graag eten dus zijn we maar eten gaan bestellen voor het gezin .Dat iemand vergeet je gas aan te zetten oke kan gebeuren maar dat je dan een antwoord krijgt van vraag maar ff aan de buren want daar komen we niet voor terug terwijl de fout bij jullie ligt vind ik echt niet kunnen…
Ik ben hier echt erg boos over terwijl ik zo blij was met hoe het verliep verder met de heren die hier aan het werk waren. Alles netjes achter gelaten op het gas na dan.
Mijn avond is zo echt niet leuk verlopen …Hoop tijd ,Telefoontjes en nog geld aan eten kwijt.

Gewenste Oplossing:

Als de service balie Mvr me gewoon even had geholpen hiermee of de monteur even had laten bellen die mij dan had kunnen uitleggen hoe ik het zelf had kunnen oplossen dan had ik een heel eind verder en meer tevreden geweest over deze situatie

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Breman Installatiegroep over deze klacht.

Bericht van

8 maanden geleden - geachte heer, mevrouw Plugge. Allereerst onze excuses dat we u probleem niet direct hebben kunnen verhelpen. Omdat ik de situatie inhoudelijk niet kan beoordelen, ga ik uw melding op deze plaats doorzetten naar de betreffende vestiging. Ik zal ze vragen contact met u op te nemen. Met vriendelijke groet, Stefan, Breman.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Breman Installatiegroep in behandeling genomen

Bericht van

7 maanden geleden - Dag Corina, het is inmiddels een week geleden dat we je klacht in behandeling hebben genomen. Kan je ons laten weten of het probleem naar wens is opgelost? Ik hoor graag even van je, met vriendelijke groet, Stefan, Breman.

Reactie van de melder van de klacht corina1978

7 maanden geleden - Hallo Stefan Ik had die dag van de klacht ook op de site van breman gevraagd waar ik een klacht kon indienen en een paar dagen geleden kreeg ik daar reactie op dat ik mijn klacht kon doorgeven aan haar (Lies Kreuger)En dat zij dat dan zou doorsturen maar daar heb ik verder niets meer van gehoord..Dit was 14 februari Vriendelijke groet Corina Gordijn-Plugge

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Breman Installatiegroep een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Breman Installatiegroep

Heeft op 09 april 2018 om 09:15 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door corina1978