Klacht: Boetes wegens niet functioneren parkeerapp

op 11 januari 2018 over Parkmobile in de categorie Parkeren

Op 14 en 15 december 2017 was ik aan het werk in Zaandam en had mijn auto op een plaats staan waar ik om de 2 uur mijn parkeeractie moest verlengen.
Hierbij is door een storing (of een hikup zoals Parkmobile het zelf graag noemt) mij tot 2 keer niet tijdig gelukt om dit op tijd voor elkaar te krijgen met als gevolg 2 boetes van de gemeente Zaanstad.
Hierover meerdere malen contact gehad met Parkmobile maar deze vinden dit toch echt mijn eigen probleem dat hun software niet goed werkt.
Wel zijn ze zo vriendelijk om voor beide dagen de wel via hun betaalde parkeertijd in rekening te brengen.
Ik vindt dit echt beneden alle peil.

Als zij mijn parkeerboetes gaan overnemen en deze zelf aanvechten bij de gemeente Zaanstad / Of mij in ieder geval schadeloos stellen voor de extra kosten die ik door hun niet goed functionerende systeem heb opgelopen.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Parkmobile in behandeling genomen

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Parkmobile een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Parkmobile

Heeft op 05 februari 2018 om 10:01 geantwoord

Beste heer van Wijk,

Bedankt voor uw bericht.

Wij zien dat u op 5 januari jongstleden een reactie heeft ontvangen van onze klantenservice. Helaas kunnen wij u niet tegemoet komen met betrekking tot de boete die u helaas heeft ontvangen. Op het moment dat u niet via een mobiele aanbieder uw parkeerbelasting kan voldoen dient u op een andere manier uw parkeerbelasting te voldoen aan de gemeente, bijvoorbeeld door een parkeerkaart te kopen in de automaat. Onze excuses voor het ongemak.

Wij hopen u voldoende te hebben geïnformeerd. Heeft u nog vragen? U vindt de antwoorden op de meest gestelde vragen op onze website op www.parkmobile.nl/helpdesk. Als het antwoord op uw vraag er niet tussen staat dan helpen wij u graag verder.

Customer Support

Heeft op 06 februari 2018 om 15:41 geantwoord

Zoals ik al eerder aangegeven heb steken jullie je kop in het zand.
Ik heb inmiddels alles al doorgestuurd naar mijn rechtsbijstand verzekering.
Die zijn er op dit moment mee bezig.
Ik ga ervan uit dat jullie van hun zullen horen binnen afzienbare tijd.
Inmiddels ben ik een zeer tevreden klant van Yellow brick.

Alle klachten die gemeld zijn door wijk112