Klacht: Boete van €357

op 02 augustus 2016 over Qpark in de categorie Parkeren

Amsteleen, mei 2016
Mijn vrouw had keurig betaald voor het kaartje en rijdt per ongeluk direct achter haar voorganger aan. Ook omdat deze garage nummerbord herkenning heeft ben je gewend dat-ie automatisch omhoog gaat zonder het betaalde kaartje er in te stoppen voor de slagboom.
Okee, niet slim en boete werd verlaagd naar €300 omdat we betaald hadden. Ik vind dat buitensporig hoog en dus niet in relatie tot wat er gebeurd is. Wij hebben contact opgenomen met QP, werden direct verwezen naar de advocaat (een hele fijne klantervaring….) en binnen een minuut was het devies om het maar voor te laten komen. Dat is klantenservice anno 1820.

Reactie Q-Park: Q-Park is (en blijft) op basis van de haar ten dienste staande informatie van mening dat u de parkeergarage –om wat voor reden dan ook- op onrechtmatige wijze heeft verlaten. Q-Park heeft hierdoor schade geleden. Deze schade bestaat onder andere uit de ontregeling van het parkeersysteem.

Is hier niet aan te doen? Ook vanuit QPark ongelooflijk dom. Steeds €300 vragen en alleen maar imagoschade???

Ik vind het prima om een boete betalen maar dan zeker onder de €100

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Qpark

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Qpark nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Danny Heins