Klacht: Boete van 225 euro voor het niet tijdig inchecken

op 26 september 2016 over Ryanair in de categorie Vliegmaatschappij

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op de dag van vertrek werden we naar de vluchthaven van Lanzarote gebracht, waar we te horen kregen dat we niet online hadden ingecheckt. Het bleek dat er twee dagen voor vertrek een mail gestuurd was dat we online in moesten checken. Doordat we dit niet hadden gezien/niet konden zien hebben we per persoon een boete van 45 euro moeten betalen, enkel voor uit uitprinten van een vliegticket. We zijn erg teleurgesteld in de service van Ryan Air.

Gewenste Oplossing:

Wanneer Ryan Air klanten op het vliegveld gratis incheckt of in de toekomst de boete vermeld voorafgaand aan de vlucht (in Nederland). Wij zijn pas tevreden wanneer wij de betaalde boete (225 euro) terug krijgen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ryanair

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ryanair nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door SH2016