Klacht: Boete terwijl ik parkmobile heb aangezet en de teller om 2.20 uur stond!

op 24 september 2017 over ParkMobile in de categorie Parkeren

Vandaag geparkeerd. Netjes parkmobile aangezet. Na 2 uur en 20 minuten aangekomen bij mijn auto. Zie ik een boete op mijn ruit. De handhaving liep er nog en ben naar hun toe gelopen. Zij zijn er ook getuigen van dat mijn parkmobile teller aanstond op 2 uur en 20 minuten. Heb hem toen samen uitgezet en naar mijn geschiedenis gekeken. Hier staat dat ik om 13.57 ben uitgelogd. Dit klopt dus niet. Mijn teller stond om 14.35 op 2 uur en 20 minuten en telde nog door.
Toch de boete ontvangen die echter al was uitgeschreven voordat ik naar dr handhaving ben gelopen.

Als parkmobile de boete betaald.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door ParkMobile in behandeling genomen

Bericht van ParkMobile

1 maand geleden - Beste mevrouw Uitdragers, Hartelijk dank voor uw bericht. Vervelend te vernemen dat u een boete heeft ontvangen. In deze kan ik u vermelden dat wij uw parkeerhistorie hebben geraadpleegd. Hierin is er te zien dat de parkeeractie met een Android toestel met uw inloggegevens, is afgemeld om 13:57 uur. Daar u aangeeft dat dit niet klopt, hebben wij voor u onze app-logs geraadpleegd. Hierin is er precies te zien wat er voor activiteit is geweest in de app. In de app-logs van zondag 24-09 is er te zien dat u om 11:54 uur heeft ingelogd met een Samsung toestel. Om 12:18 uur is er pas een zone gekozen, zone 21515 en is de parkeeractie bevestigd en succesvol gestart. Om 12:30 uur is de app opnieuw geopend. Er is verder geen actie ondernomen, tot aan 13:57 uur. Toen is er een afmeldverzoek verstuurd en is de parkeeractie succesvol afgemeld in ons systeem. Vervolgens is er te zien dat er om 14:00 uur nog geprobeerd is opnieuw dezelfde zone in te voeren, 215, hierna 21515, maar is er verder niet opnieuw een actie gestart. Om 14:39 uur is er nog zone-informatie opgevraagd. De app is voor het laatst om 18:30 uur geopend. Nogmaals vinden wij het heel erg vervelend dat u een boete heeft gehad. Echter hebben wij succesvol een afmeldverzoek mogen ontvangen vanaf uw toestel. Wellicht dat dit onbedoeld is gebeurd in een broekzak of tas. Wanneer het scherm onbedoeld meerdere malen is ingedrukt, kan het zijn dat de app is vastgelopen. Omdat u aangeeft dat de teller nog liep, is het dan te adviseren om de app geforceerd af te sluiten en opnieuw op te starten. Echter is de stopknop om 13:57 ingedrukt, waardoor het afmeldverzoek is verzonden en de parkeeractie om deze tijd succesvol is afgemeld. Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Whitney van der Koelen Customer Support

Alle klachten die gemeld zijn door Jaleesa360