Klacht: Boete €360,-

op 11 juli 2016 over Qpark in de categorie Parkeren

Op zaterdagavond 11 juni jl. ben ik naar de bioscoop Pathé in Den Haag geweest. De voorstelling was van 18:40 uur-21:09 uur.
Bij de bioscoop Pathé heb ik 2 uitrijkaarten gekocht t.w.v. € 7,50 per stuk.
Eén kaart voor de desbetreffende auto waar ik de berijder van was en één voor mijn schoonouders. Zie bijgaande kassabon en bewijs van de bankbetaling.

Bij aankomst in de Qpark parkeergarage in den haag (Veerkaden) heb ik eerst de parkeerkaart in de automaat gedaan en vervolgens de aangeschafte uitrijkaart. Bij deze handeling liep de kaart vast. Vervolgens heb Ik de transactie geannuleerd, zodat de kaart er uit kwam. Alleen de parkeerkaart kwam uit de automaat, de uitrijkaart niet (zie camerabeelden garage). Ik heb vervolgens op de intercomknop gedrukt; maar er werd niet gereageerd. Ook het proberen terug te halen van de uitrijkaart lukte niet. In overleg en mét goedkeuring van mijn schoonouders ben ik bij de slagboom achter hun aangereden.

Later kreeg ik een sanctie van 360 euro voor \\\’ treintjerijden\\\’.

Ik heb bezwaar ingediend, en zij geven aan dat qpark schade heeft geleden en ik alsnog moet betalen.
Het feit dat ik aangeef dat ik heb betaald en bewijzen heb aangeleverd wordt compleet genegeerd.

Het ongedaan maken van het hele boetebedrag.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Qpark

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Qpark nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door chrisgajadhar