Klacht: boete binnen 2 weken betalen

op 12 februari 2018 over CJIB in de categorie Incassobureaus

afgelopen week kreeg ik 2 brieven van de cjib, deze dienen voor 25 februari betaald te zijn, mijn verzoek van termijnen werd afgewezen.
Voor deze bekeuringen (lees niet apk gekeurd en onverzekerd) dit terwijl de auto niet op de openbare weg stond zijn beide bezwaren aangetekend. Deze zijn niet bij het cjib binnen gekomen en daarop kwam ineens een verhoging. Punt 1 mogen ze niet meer puur vanuit een automatisch systeem een bekeuring sturen (in mijn geval stond de auto in de garage waar ik zelf onderhoud aan het verrichten was) en punt 2 nu zijn die bezwaren niet binnen volgens de cjib en dien ik de openstaande bedragen binnen twee weken te voldoen

de bekeuringen zullen, cjib kennende, toch wel blijven staan dan zou ik deze graag in termijnen willen voldoen en neem ik daarnaast zelf wel aktie om deze bekeuringen ongegrond te laten verklaren. Graag in termijnen aangezien ik niet in staat ben 1000 euro te betalen

Reactie van de melder van de klacht WBeekman

8 maanden geleden - Aankomende week moet de betaling plaatsvinden. Helaas nog niks vernomen....als ik niet betaal wordt de boete verdubbeld...

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door CJIB in behandeling genomen

Bericht van

7 maanden geleden - telefonisch contact gehad met betrokkene. aangegeven dat ik begin volgende week terugbel, ga zaak in behandeling nemen. alvast toegezegd eventuele 2de verhogingongedaan te maken mochten die erop komen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat CJIB een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

CJIB

Heeft op 28 februari 2018 om 10:23 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door WBeekman