Klacht: Boete

op 30 november 2016 over Vakantieveilingen.nl in de categorie Vakantie Veilingen

Geachte,

Mijn kleine minderjarige broer heeft tijdens mijn afwezigheid zitten bieden in mijn plaats, ik wist hier zelf niets van en heb dit nu pas gezien toen ze mij een mail hebben gestuurd met een boete…
Ik heb nooit eerder een mail ontvangen hierover of een verwittiging. Ik heb niet zelf op deze veilingen gebied.
Ik ben zelf nog student en voor mij is dit veel geld kan hier iets aan gedaan worden?

Mvg
Pierre Boutaine

Is het mogelijk om de boete ongedaan te maken?

5 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar Vakantieveilingen.nl over deze klacht.

5 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Vakantieveilingen.nl in behandeling genomen

5 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vakantieveilingen.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vakantieveilingen.nl

Heeft op 30 november 2016 om 14:07 geantwoord

Geachte heer Boutaine,

Als accounthouder bent u verantwoordelijk voor de biedingen die onder uw account geplaatst worden. Het is namelijk niet zonder reden dat de accounts beveiligd zijn met een wachtwoord. In dat opzicht bent u als accounthouder verplicht om de betalingen te voldoen.

We hebben desondanks besloten om uit eenmalige coulance de veilingen te annuleren. Dit betekent tevens dat het Intrum dossier zal worden gesloten.

Wim-webcare VV

Alle klachten die gemeld zijn door pierreke101