Klacht: Boete

op 03 mei 2016 over Cannock Chase Incasso in de categorie Incassobureaus

Zo een 5 weken geleden kreeg ik bij mijn loonstrookje een brief van cannock chase.
Ik had schijnbaar in september een boete voor fout parkeren gekregen en die wilde/had ik niet betaald.
Nu was alleen het probleem dat ik half september naar België ben verhuisd en elke brief uit Nederland van zowel de belastingdienst, ziekenverzekering enz wel mijn nieuwe adres wisten behalve hun boete dus schijnbaar niet.
Ik heb volgens hun meerdere boetes op mijn oude adres ontvangen en een deurwaarder en uiteindelijk hebben ze dan wel mijn werk kunnen “opsporen” ipv mijn nieuwe adres om de boete alsnog te innen!
Ik vond het ronduit schandalig!
Ik heb ze meermalen gemaild en gebeld maar krijg maar geen gehoor!

Als ze me terug mailen en dit recht kunnen zetten ben ik tevreden!

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Cannock Chase Incasso

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Cannock Chase Incasso nog niet in behandeling is genomen.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Cannock Chase Incasso in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Cannock Chase Incasso een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Cannock Chase Incasso

Heeft op 06 mei 2016 om 07:51 geantwoord

Geachte heer, mevrouw,

Wij zoeken u formeel bezwaar te maken via teambelastingen@cannockchase.nl . Op basis van de door u verstrekte gegevens kunnen wij u hier niet verder helpen. Natuurlijk kunt u ook contact opnemen met ons contactcenter of een brief sturen naar postbus 103 6650 AC in Druten.

Cannock Chase

Alle klachten die gemeld zijn door Stephanie2070