Klacht: boete

op 18 september 2017 over Vakantieveilingen.nl in de categorie Vakantie Veilingen

Beste,
Ik bood mee aan 2 velingen omtrent paintballen.
Voor beide gaf ik een bedrag van 1 euro en won hiermee de veiling.
Er werd echter niet duidelijk aangegeven dat wanneer men wenst deze activiteit niet meer te doen, dit via de site moest geanulleerd worden.
Hierna vertrok ik voor 3 weken op reis en wanneer ik terug kwam zag ik een boete van 52 euro. Dit is echter veel geld voor een student (18 jaar).
mvg,
Lente Meulenijzer

Ik zou willen vragen om rekening te houden met de situatie en deze boete in te trekken.
mvg,
Lente Meulenijzer

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vakantieveilingen.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Vakantieveilingen.nl in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vakantieveilingen.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vakantieveilingen.nl

Heeft op 20 september 2017 om 18:52 geantwoord

Beste meneer/mevrouw,

Hartelijk dank voor uw bericht.

Wat vervelend dat het u onduidelijk was dat u verplicht bent om deze arrangementen af te nemen.

Wij doen namelijk ons uiterste best om u te herinneren de veiling te betalen. Wij hebben u 5 e-mails gestuurd met de mededeling de kosten zo snel mogelijk te betalen omdat u anders hogere kosten doorberekend kreeg.

Wij begrijpen dat het veel geld is maar kunnen hieraan helaas niets veranderen. We hebben helaas de mogelijkheid niet om het dossier terug te trekken en daarom bent u verplicht om de nota bij Intrum Justitia te betalen.

Het spijt ons oprecht dat wij u hiermee niet kunnen helpen.

Larissa- Webcare VV

Alle klachten die gemeld zijn door lente meulenijzer