Klacht: Boete

op 25 augustus 2017 over Vakantieveilingen.nl in de categorie Vakantie Veilingen

Beste

Mijn wachtwoord is opgeslaan op mijn computer en mijn neef heeft geboden met mijn account. Ik wist hier zelf niets van. Ik denk niet dat hij besefte dat dit een veiling winnen bindend was. De verwittingsmail is verloren geraakt tussen alle spam mails en ineens krijg ik een boete van 8 keer meer zijn het initiële bedrag. Ik heb het nogal druk in deze periode door herexamens en hou mij hier niet echt mee bezig. Ik ben student en dit is nog wel veel geld voor mij.

Zou het mogelijk zijn om deze boete ongedaan te maken?

Met vriendelijk groeten
Diana Kim

Boete ongedaan maken

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vakantieveilingen.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Vakantieveilingen.nl in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vakantieveilingen.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vakantieveilingen.nl

Heeft op 25 augustus 2017 om 20:41 geantwoord

Beste meneer/mevrouw,

Hartelijk dank voor uw bericht.

Wat ontzettend vervelend dat u de vele berichten over deze gewonnen veiling bent kwijt geraakt. Wij kunnen ons voorstellen dat u het een erg groot verschil vindt met het bedrag van de veiling en het bedrag dat Intrum berekent. Wij willen u eenmalig tegemoetkomen door u een handmatige betaling door te sturen. U hoeft dan alleen € 2,50 bijbetalen en de € 40,00 van Intrum vervalt dan.

Zou u de betaling over willen maken aan de hand van de volgende gegevens:
Bedrag 8,50 euro (€ 6,00 + € 2,50 kosten voor een handmatige betaling)
Graag onder vermelding van het ordernummer (16902234)
Op rekeningnummer IBAN: NL11RABO0129422398/BIC: RABONL2U
Ten name van: Emesa te Amsterdam
Wanneer wij de betaling ontvangen en hebben verwerkt, ontvangt u van ons een e-mail met de factuur en verdere informatie. Dit duurt gemiddeld 10 werkdagen.

Hopelijk bent u tevreden met deze oplossing en zien wij u snel weer terug op onze website.

Larissa-Webcare VV

Alle klachten die gemeld zijn door Diana Kim