Klacht: Boete

op 22 juli 2017 over Vakantieveilingen.nl in de categorie Vakantie Veilingen

Bese

Ik heb 2 dagen geleden een boete gekregen van vakantieveilingen. Maar ik heb maar 2-3 keer daar een bod gedaan en toen ook betaald. Mijn kleine zus van 15 jaar heeft me toen toegegeven dat ze op enkele dinges had geboden maar dat ze niet wist dat ze moest betalen. Ze deed het gewoon om te winnen. Ze deed het natuurlijk op mijn gsm en account omdat ik 18 ben en zij niet. Ik ben toen op de app gaan kijken en zit met 2 biedingen die worden vervolgd met incassobureau. Ik heb nooit een mail gekregen van die boetes of van wat er aan de hand was maar ik moet nu wel boetes betalen voor kleine biedingen van 1 euro. Hopelijk kunnen we een oplossing vinden?
Ik ga mijn gsm code en app code al proberen veranderen.

Voor mij is de beste oplossing dat de biedingen door mijn zus worden betaald maar aan de prijs van de biedingen plus de 5 euros.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vakantieveilingen.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Vakantieveilingen.nl in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vakantieveilingen.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vakantieveilingen.nl

Heeft op 23 juli 2017 om 19:10 geantwoord

Beste heer, mevrouw,

Wat vervelend dat 2 veilingen zijn doorgestuurd naar Intrum.

U geeft aan dat uw zusje van 15 jaar heeft geboden, wat inderdaad niet de bedoeling is. Bij ons moet je 18 jaar zijn om te kunnen bieden.

Hoewel uw zusje minderjarig is, heeft ze wel biedingen geplaatst op jouw account. U bent echter wel verantwoordelijk voor uw eigen account en de biedingen die daarop worden gedaan.

U geeft ook aan dat u geen herinneringen van ons hebt gekregen. Wij zijn een dag na het winnen van de veilingen begonnen met het versturen van de herinneringen. Deze herinneringen zijn verstuurd naar het e-mailadres die is gekoppeld aan het account.

Daarnaast heeft u na het winnen van de veilingen nog ingelogd op uw account. U heeft zelfs nog veilingen gewonnen en betaald. U had dus kunnen zien dat er veilingen openstonden. Ook had u ons hier kunnen bellen toentertijd. Wij hadden toen kunnen kijken wat wij voor u konden betekenen.

Helaas kunnen wij op basis van de bovengenoemde punten de vorderingen niet intrekken bij Intrum. U dient toch echt contact met hen op te nemen en ook aan hun te betalen.

Wij kunnen u helaas niet tegemoetkomen in deze situatie.

Heather

Alle klachten die gemeld zijn door Elodi3