Klacht: Boekingsnummer 1489957

op 29 juli 2017 over Sunparks in de categorie Vakantieparken

Wij hebben van 24 tem 28 juli een midweek doorgebracht in Sunparks Mol. Hiervoor hebben we €421,80 betaald.
Wij zijn een dag vroeger naar huis gekomen, omdat we het er echt gezien hadden.
We kwamen toe in het vakantiehuisje en het rook er verschrikkelijk duf, er was schimmel aan de douche en aan de kastjes in de badkamer. Er lag nog overal zand in het verblijf. De tv werkte niet naar behoren, er waren losse stopcontacten (geen veilig gevoel met een 3-jarige dochter), de zetels waren absoluut niet prettig om te zitten en roken ook niet fris, de bedden hadden hun beste tijd gehad (om over de vlekken op de matrassen nog maar te zwijgen) en op de kussens zaten er vlekken en ze stonken. De kraan in de keuken lekte constant, het servies was niet proper (er hing gewoon nog koffie in de tasjes) en de verwarming was aan het afbladeren. De gordijnen hingen ook niet volledig vast met de haakjes.
We zijn na het inchecken naar de receptie gegaan om te melden dat de tv niet werkte en dat we een ander hoofdkussen wilden.
’s Avonds hebben we 1 ander hoofdkussen gekregen. En de volgende dag was het euvel van de tv toch ook opgelost.
Als je een hotel boekt van ± €100 per nacht krijg je, naar onze ervaring, toch luxe en properheid in de plaats. Het is ons geld echt niet waard geweest.
Dit was dan nog een promotie…
Ik kan blijkbaar maar 1 foto toevoegen, maar we kunnen u er meer bezorgen indien dit nodig zou zijn.

Een financiële tegemoetkoming

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Sunparks over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Sunparks in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Sunparks een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Sunparks

Heeft op 10 augustus 2017 om 09:14 geantwoord