Klacht: boekingskans Fletcher hotels……. nul

op 07 oktober 2016 over Vakantieveilingen.nl in de categorie Vakantie Veilingen

5 of 12 dagen van tevoren boeken.
Mooi niet… ik zit al dagen lang achter die suffe computer met mijn reserveringsnummers (3 x, voor zo’n slordige 120 euro, plus nog eens 3x Fletcher dinerbon voor 70 euro) om een weekeindje weg te kunnen.Leuk toch!!
Alle hotels in heel Nederland zijn vol !!!
Jaaaahhh, doordeweeks is er wel plek, maar dan moeten de meeste mensen werken (het moet toch ergens van betaald worden??? ).
Bluuhhh, ik heb mijn klacht ook al bij Tros Radar neergelegd. Eea mag best eens benoemd worden. Ik vind het gewoonweg lelijk en heb spijt dat ik de sponsor ben geworden van zo’n kansloos gedoe als vakantieveilingen.

Niet, doe het nooit meer en vertel het tegen iedereen die het horen wil.....

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Vakantieveilingen.nl over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Vakantieveilingen.nl in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vakantieveilingen.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vakantieveilingen.nl

Heeft op 07 oktober 2016 om 14:17 geantwoord

Beste meneer/mevrouw,

Hartelijk dank voor uw bericht.

Wij kunnen ons goed voorstellen dat u erg teleurgesteld bent over het feit dat u geen gebruik van uw bonnen kan maken in het weekend.

Wij hebben elkaar net telefonisch gesproken en zijn samen tot een oplossing gekomen.

Wij willen u nog een prettig weekend wensen.

Larissa- Webcare VV

Alle klachten die gemeld zijn door harrie9876543