Klacht: Boeking februari 2018

op 12 augustus 2017 over Landal GreenParks in de categorie Vakantieparken

Goedendag, wij hebben dit voorjaar tijdens ons verblijf wederom een boeking gedaan voor een verblijf op uw park in de Koog, Texel. Dit kwam doordat er een speciale aanbieding van toepassing was wanneer wij nu zouden reserveren, dan hoefden we geen reserveringskosten en voorkeurskosten te betalen. Wel een aanbetaling van €30,00 en in augustus zouden wij de rekening ontvangen via mail. Flesje wijn meegekregen voor onze reservering. Ook hebben wij nog nadrukkelijk gevraagd wat wij konden verwachten wat betreft de weekprijs voor dit huis, dat zou nooit meer dan 10% hoger kunnen worden, en wij konden na ontvangst van de rekening alsnog beslissen. Fijn om te horen, wij met een prettig gevoel vertrokken naar huis,immers we hadden zekerheid omtrent ons verblijf in februari 2018 op Texel. Echter afgelopen week de factuur ontvangen en wat scherts onze verbazing, kosten voor de huur per week zijn met € 236,00 verhoogd, tevens waren de kosten voor voorkeur en reservering meegenomen. Dit was toch wel even niet zo de afspraak die wij gemaakt hadden. Gebeld naar
Landal green, De Koo Texel. Onze huurprijs van dit jaar was volgens de mevrouw een aanbiedingsprijs, en de kosten van de voorkeur en reservering die zou ze er wel even van afhalen wat dan overbleef moesten wij dan betalen. Wij weten echter dat dit geen aanbiedingsprijs was, immers dit is altijd het laagseizoen geweest in de verhuur dus de prijzen zijn dan een stuk lager. De mevrouw zei dat de verhuurprijs zoals hij nu vermeld stond zo zou blijven en wanneer wij er van af wilden zien dan zou zij de door ons betaalde € 30,00 aan ons terugstorten en waren wij er van af. Het mag duidelijk zijn dat wij ons hieraan kapot ergeren, ieder jaar gaan wij naar Texel al ruim 20 jaar inmiddels, dus we hebben al redelijk wat afgehuurd op dit eiland, dit is niet ieder jaar hetzelfde park maar de laatste jaren beviel ons dit park erg goed. Nou het mag duidelijk zijn dat dit goede gevoel totaal verdwenen is, wij voelen ons behoorlijk besodemieterd. Dus van onze kant geen goed woord meer over uw manier van handelen ten opzichte van trouwe huurders.

Het zou mooi zijn wanneer die ons toegezegde 10% duurder word het niet, daadwerkelijk toegekend word met natuurlijk de voorkeurskosten en reserveringskosten in mindering op een nieuwe factuur zodat wij ons alsnog kunnen verheugen op een weekje uitwaaien op Texel infebruari 2018

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Landal GreenParks over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Landal GreenParks in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Gerda moor