Klacht: Boeking

op 30 september 2017 over Neckermann Reizen in de categorie Online Reisbureaus

Wij hebben 22 november 2016 al geboekt voor jardin del atlantico voor 27 oktober 2017 voor 22 dagen.
We kregen gisteren te horen dat het vol is doordat het niet doorgegeven is aan jardin del atlantico .
Het wordt dan moeilijk om nog in een ander appartement te komen omdat alles vol is.Wel een alternatief gekregen waar wij helemaal niet willen zitten. Wij willen in atlantico zitten omdat we daar na 21 jaar kennissen en vrienden hebben en we daar altijd de zelfde tijd zitten .Je boekt bijna een jaar van te voren en denkt dat het goed zit maar nee .Graag een oplossing en wel voor atlantico.
Met vriendelijke groet

JGC van Dam Seijsener

Wij zijn tevreden als we in jardin del atlantico zitten

2 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Neckermann Reizen over deze klacht.

Bericht van Neckermann Reizen

2 weken geleden - Geachte mevrouw Van Dam, Dank voor uw bericht. Graag vernemen wij uw 8 cijferig Neckermann reserveringsnummer zodat wij dit voor u kunnen nakijken. Met vriendelijke groeten, Neckermann Reizen.

2 weken geleden - Het reserveringsnr is 23095581

2 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Neckermann Reizen in behandeling genomen

Bericht van Neckermann Reizen

2 weken geleden - Geachte mevrouw van Dam, Dank u wel voor uw klacht op Klacht.Nl. Wij hebben uw klacht doorgegeven aan de betreffende afdeling binnen ons bedrijf. Zij zullen zo spoedig mogelijk contact met u opnemen hierover. Mocht u tussentijds vragen hebben, de afdeling Customer Service is te bereiken op customerservice@thomascook.nl of telefonisch op 023-5135533 (ma-vr 9-17 uur). Met vriendelijke groet, Neckermann Reizen

Reactie van de melder van de klacht Josevandam37@gmail.com

2 weken geleden - Hoop dat jullie snel een accommodatie voor ons hebben dit is jullie fout en wij zijn er de dupe van en het moet wel in av.de Italië zijn

Bericht van Neckermann Reizen

2 weken geleden - Geachte mevrouw Van Dam, Onze collega's van de afdeling Customer Service zullen u binnenkort contacten. Met vriendelijke groeten, Neckermann Reizen

Reactie van de melder van de klacht Josevandam37@gmail.com

2 weken geleden - Hoop dan wel heel snel we hebben geboekt voor 27 oktober dit is al snel

Bericht van Neckermann Reizen

2 weken geleden - Geachte mevrouw Van Dam, Helaas hebben wij van de afdeling Webcare geen inzage in de agenda van onze collega's van de afdeling Customer Service. Mocht u tussentijds vragen hebben, de afdeling Customer Service is te bereiken op customerservice@thomascook.nl of telefonisch op 023-5135533 (ma-vr 9-17 uur). Met vriendelijke groeten, Neckermann Reizen

Alle klachten die gemeld zijn door Josevandam37@gmail.com