Klacht: boekenpakket

op 07 september 2016 over Splendid club in de categorie Internetshops - Algemeen

ook ik ben op 30 juli op de Tilburgse kermis benaderd, door een persoon die zei: dat dit een actie van NIckelodeon was, eenmalige aanbieding 7,95 verzendkosten, ook niet gezegd dat het om een abonnement ging, en geen bewijs van het ondertekenen en geen mail gehad, kon dus ook niet annuleren, thuis gekomen had ik toch wel een rot gevoel, ben gaan zoeken, Nickelodeon wist van niks, Nu 31 augustus dus een maand later krijg ik het pakket. heb gelijk gebeld, nee hun verkopers hebben mij goed voorgelicht en ook ik zit hier aan vast tot en met december, dus 6 x 7,95, als ik niet betaalde werd mij verteld, kreeg ik een incasso bedrijf aan mijn deur. erg agressieve verkoop dus
heb al een klein budget en heb geen zin om hier voor te betalen, en als ik om internet kijk, is deze splendid club al heel wat jaren bezig

ik wil niet betalen. ik ga nu naar de politie om aangifte te doen.
ik ga al de pakketten terugsturen en hun bokkeren als incasso.

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Splendid club

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Splendid club nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door ladybird16