Klacht: boeken vorige week onmogelijk, nu geen plaats meer, erg fijn!!!

op 19 juli 2016 over Vakantieveilingen.nl in de categorie Vakantie Veilingen

had een bon gewonnen voor een midweek of weekend oostappen.
vorige week proberen te verzilveren, maar zonder succes 3x geprobeerd.
ik wilde graag in het weekend van de 12e augustus naar marina beach.
vandaag maar weer eens geprobeerd, en wat denk je er is nog niet 1 plek meer te vinden dus toch wel lekker dat ik nu mijn weekend niet kan boeken omdat die site van jullie niet naar behoren werkte.
vorige week was er namelijk nog plek genoeg. het enige wat ik daarvoor nog kan boeken is nu aankomende 22e wanneer ik dus nog GEEN vakantie heb. of ik moet in valkenswaard boeken,dan kan ik net zo goed thuis blijven aangezien dat bijna bij mij om de hoek is.

graag een oplossing dat ik alsnog mijn weekend naar marina beach ( riviera beach mag ook nog )kan boeken, aangezien jullie site niet fatsoenlijk werkte en anders mijn geld maar terug.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Vakantieveilingen.nl in behandeling genomen

Bericht van Vakantieveilingen.nl

10 maanden geleden - Beste heer / mevrouw, Bedankt voor uw bericht. Vervelend dat u geen reservering kunt maken voor de gewenste datum en park. Ik kijk graag verder met u mee, om te kijken wat ik voor u kan betekenen. Helaas kan ik de veiling niet terugzien op basis van de gegevens die u ons doorstuurt. Graag ontvangen wij het ordernummer op het emailadres webcare@vakantieveilingen.nl Met vriendelijke groet, Diana - Webcare VV

Reactie van de melder van de klacht N V A

10 maanden geleden - hallo, dat kan kloppen want op klacht.nl zijn het de gegevens van mijn vriend. aangezien het via jullie mailadres weer 2 werkdagen duurt hier maar een reactie aangezien ik graag zekerheid wil over de stand van zaken. dit is het orderid: OrderID13710920 ik hoop wel op een passende oplossing, vorige week liep de site vast en bleef draaien dus ik vind het nu niet erg fijn dat ik nu niets meer kan boeken hierdoor op de door mij aangegeven parken en data van 12 augustus. groet

Bericht van Vakantieveilingen.nl

10 maanden geleden - Beste heer / mevrouw, Bedankt voor uw bericht. Ik heb de beschikbaarheid bekeken en zie dat er voor Marina Beach geen beschikbaarheid is op vrijdag 12 augustus. Op het moment dat de veiling werd geveild, werd vooraf vermeld dat op 12 augustus de volgende parken beschikbaar zijn: Brugse Heide Droomgaard Blauwe meer Parelstrand. Ik zie dat er wel beschikbaarheid is op vrijdag 22 juli bij Marinabeach, is dat een mogelijkheid voor u om te reserveren? Met vriendelijke groet, Diana - Webcare VV

Reactie van de melder van de klacht N V A

10 maanden geleden - op het moment dat ik de veiling won en ook op het moment dat ik de boeking wou doen ( wat dus niet lukte omdat jullie site niet goed werkte) kon ik ook dit resort en ook nog vele andere resorts van oostappen kiezen en niet alleen die u aangeeft want dat is niet de waarheid die jullie vertellen dat er toen alleen uit die parken gekozen kon worden. zoals ik al aangeef in mijn allereerste mail is dit voor mij geen optie om op de 22e juli daarheen te gaan aangezien ik da nog geen vakantie heb. zoals ik al aangaf wilde ik daarheen en dat was me ook gelukt als de site naar behoren had gefunctioneerd wat dus niet het geval is. ik wilde naar de zee en niet naar de parken die u aangeeft. daarom heb ik ook geboden omdat deze ook beschikbaar waren. dus mijn keuze was of marina beach of riviera beach dus ik hoor graag wat u daarin nog kan betekenen want anders is het toch wel even weggegooid geld wat ik gedaan heb. screenshot heb ik van welke parken ik op dat moment kon kiezen, dus wat u meld over dat de parken die u aangeeft alleen beschikbaar waren ten tijden van de veiling vind ik wel erg laag om zoiets te zeggen om het hier goed over te laten komen. sorry hoor maar daar kan ik dus niet tegen

Reactie van de melder van de klacht N V A

10 maanden geleden - net maar even gecontroleerd of ik misschien nu kan boeken, wat denk je?? nu doet mijn bon helemaal niks meer. ongeldig geeft ie aan, maar denk toch niet dat ik het daarmee eens ga worden. beste oplossing is mijn geld terug storten anders ga ik toch echt verdere stappen ondernemen.

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vakantieveilingen.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vakantieveilingen.nl

Heeft op 20 juli 2016 om 12:53 geantwoord

Beste meneer/mevrouw,

Hartelijk dank voor uw reactie.

Wij vinden het heel vervelend om te horen dat het park van uw keuze op de voor u geschikte datum niet meer beschikbaar is.

U hebt het arrangement op 05-07-2016 gewonnen en pas op 19-07-2016 neemt u voor het eerst contact met ons op omdat uw park niet meer beschikbaar zou zijn. Op het moment dat u bied kan het zijn dat het park van uw keuze nog beschikbaar was maar als u te lang wacht kan het zijn dat ze naar 2 weken volgeboekt zijn. Dit is iets wat wij niet kunnen veranderen helaas.

Wij willen u adviseren om een keuze te maken uit de andere beschikbare parken voordat deze ook volgeboekt zijn.

Lydia - Webcare VV

Alle klachten die gemeld zijn door N V A