Klacht: bodyquard

op 10 oktober 2016 over Stage Entertainment Nederland in de categorie Kaartenverkoop

Afgelopen zaterdag 8 oktober waren we met zn 5en naar the bodyquard. Dit was samen met mijn dochter de 2 de keer dat we gingen. De eerste keer hadden we romy niet en afgelopen zaterdag wederom weer niet. De zangeres van onze eerste keer zong niet super goed maar van afgelopen zaterdag was eigenlijk nog wat slechter. In ieder geval geen kippenvel wat hier wel bij hoort. Tjindjara metschendorp zong afgelopen zaterdag niet helemaal zuiver en de hoge noten kon ze ook niet halen. De muziek en medezangeressen probeerden het te verzachten maar het was beslist niet goed gezongen over de hele avond. Haar gespeelde zus zong veel beter en zeker zuiverder. Wij vonden het erg jammervan onze verre rit en avond. Maar er werd echt niet goed gezongen! We snappen wel dat romy niet iedere avond op kan treden maar dan hoort haar vervangster wel goed te zijn, ook gezien het prijskaartje.

Misschien een oplossing om weer te mogen als romy moet optreden.anders andere compensatie?

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Stage Entertainment Nederland

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Stage Entertainment Nederland nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door fpalet