Klacht: Bodyguard avondje joop van de ende onwaardig!

op 24 mei 2016 over Stage Entertainment Nederland in de categorie Kaartenverkoop

Wij hebben 21-5-16 een voorstelling van de Bodyguard gezien in het Beatrix theater in Utrecht. Platinum seats genomen om voorzien te zijn van de mooiste plekken.

De \\\”nieuwe\\\” RACHEL MARRON Tjindjara neemt het stokje over van April / Romy. Hoewel Tjindjara er geweldig uitziet waren er aardig wat valse noten te horen in diverse liedjes. De kwaliteit is niet wat wij er van verwachte.

Het lijkt erop dat men een complete B-team cast heeft opgesteld daar er weinig \\\”bekende\\\” musicalsterren meer meespelen. Patrick Martens was hiervan de enige deze avond en samen met de jongste fletcher van 8 jaar waren hun meer de sterren. Maar het draait bij deze musical natuurlijk om de liedjes en deze waren echt niet van de kwaliteit die men mag verwachten. Begrijpelijk dat de \\\”bekende\\\” musicalsterren niet elke dag kunnen optreden maar primé time op zaterdagavond wel.

Het algeheel gevoel is dat het een melkkoe is geworden. De zang moet gewoon goed zijn punt uit.Een enkele steek laten vallen is geen probleem maar dit waren er toch veel te veel. Men heeft de speelschema\\\\\\\’s onlangs verwijdert zodat men ook niet meer weet wanneer de A-cast speelt. 4×120 euro betaald. Voor 480 euro mag je toch wel wat verwachten met zijn vieren.

A-cast optreden met Romy dus of tickets voor ander musical in overleg . Geld terug mag ook.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Stage Entertainment Nederland in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Judithpvr