Klacht: onrechtvaardig behandeld

op 10 november 2016 over BNOR in de categorie

Op 6 oktober jl. had ik afgereden bij BNOR. Als examinator had ik meneer Hager, G.M. (1981Z). Het rijden ging perfect geen ingreep ed. gehad. Kom ik aan tafel hoor ik als excuus dat ik “te haastig keek”. Later krijg ik een mail van CBR met het uitslagformulier met allemaal onzin wat hij niet aantafel heeft gezegd. Plus onder het kopje uitgevoerde bijzondere manoeuvres heeft hij dingen weggelaten.
Ik heb tijdens mijn praktijk examen moeten clusteren plus navigatie. Later heb ik gehoord dat dat niet mocht. Dus dat je een examen kandidaat niet beiden opdrachten mag laten uitvoeren.
Mijn rij-instructrice was net mij mee dus had toen samen met haar mijn uitslagformulier doorgenomen. Vervolgens had zij meneer Hager, G.M. persoonlijk erop aangesproken en hij heeft toen toegegeven dat hij mij inderdaad onrechtvaardig heeft behandeld.

Hierdoor heb ik besloten om hier een melding over te maken.

Ik heb tot nu toe 6 keer afgereden en heb regelmatig rijlessen genomen. Tot op heden heb ik dus steeds onder begeleiding gereden. Ik heb vertrouwen in me zelf en ik weet dat ik vlot en veilig kan rijden.
Ik heb geen vertrouwen meer in CBR en BNOR, omdat die mensen daar alleen je een rijbewijs gunnen wanneer ze er zin in hebben.

Dat wanneer examen kandidaten eerlijk en rechtvaardig behandeld worden.
Wanneer een klacht dus ook mijn klacht serieus behandeld wordt en dat er wat mee gedaan wordt.
Wanneer examinators ook inderdaad erop aangesproken worden wanneer ze een melding op hun naam krijgen.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over BNOR

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over BNOR nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Esma Aydin