Vandaag voor de zoveelste keer weer geen krant op zaterdag. Dat krijg ik een ophaalbon voor een verkooppunt. Daar moet ik een geprinte bon laten zien. Maar ik heb geen printer. Triest, heel triest. Lees meer
Mijn krant wordt de laatste maanden met grote regelmaat niet of te laat bezorgd.. Klagen helpt voor geen meter, dat heb ik al vele malen gedaan. Overmacht want er is geen vaste bezorger en dan gelden kennelijk andere bezorgregels. Waar... Lees meer
hoe kan ik 2 personen 2 weken een gratis krant aanbieden
nog een vraag is er voor een vaste abonnee ook een aktie
ik ben al 50 jaar abonnee Lees meer
Het gebruik van deze actie lukt niet via Google, maar ook niet via Bing Lees meer
De bezorger komt 's-ochtends om 3.45 uur met de auto de kranten in de straat bezorgen en stopt/trekt weer op, zo'n drie of vier keer op ons woonerf. Daarbij slaat hij de autodeuren open en dicht en staat de radio... Lees meer
Antwoord BN DeStem neemt de klacht niet in behandeling! Lees meer
Ik vindt dit jammer een vriendin gaf mij dit, omdat hun klant zijn van Bn de Stem Lees meer
Het is nu al enkele weken dat de krant niet wordt bezorgd je krijgt dan op zaterdag een tegoed na de middag toegestuurd zodat je je in de plaatselijke winkels een krant kan halen als je er om gaat... Lees meer
Bn de Stem niet ontvangen Dinsdag 30 November. Lees meer
Kan niet vinden den om de ode in te toetsen is niet duidelijk Lees meer