Klacht: BMW weigert invulling te geven aan onderhoudscontract

op 25 juni 2017 over BMW in de categorie Automerken

In april 2016 kocht ik een BMW 320i uit 2013 met lage km. stand. Deze BMW was voorzien van een onderhoudscontract voor de eerste 5 jaar of 100.000 km. Ik kocht deze auto bij een grote niet-BMW dealer die hem rechtstreeks bij de BMW dealer had betrokken. Dit jaar heb ik een afspraak gemaakt voor onderhoud waarin werd bevestigd dat dit onderhoud onder het contract zou worden uitgevoerd. Het laatste onderhoud was uitgevoerd in 2015. Nu weigert BMW NL de kosten voor dit onderhoud te dragen omdat de auto dit niet aangeeft terwijl de dealer ervan overtuigd is dat onderhoud noodzakelijk was. op mijn mails met onderbouwing van mijn case krijg ik alleen een structurele weigering zonder onderbouwing. BMW maakt zo rijden afschuwelijk.

Als de kosten voor het onderhoud gewoon door BMW-NL worden vergoed. Immers het onderhoudscontract is reeds voldaan bij de aankoop.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over BMW

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over BMW nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Fakebmw