Klacht: BMW Service problem

op 13 mei 2016 over BMW in de categorie Automerken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Hello, I have a problem with service bmw
After removing the battery car stopped working, so I gave the car to the service BMW.
after the diagnosis found faulty sensor excenteras uit- en inbouwen / vervangen
and will cost 714 euros.
a few days later he called back to me with something else,
It is damaged cas software and will cost 1470 euros
the car is there 2 weeks and can not fix it.
my question
While still find fault and how much will it cost and how many weeks will it stick
I just wanted to replace the battery and the car has stopped working
I have the impression that Mehanik with BMW no idea about cars bmw
please help me what to do, when I call to the site say they are waiting for parts from Germany

please help
my solaris is € 1,300. how this mechanic will continue to do that it will not become me to receive this car
please help
Sincerely, Daniel Czyzewski

Gewenste Oplossing:

de terugkeer van de auto normaal gerepareerd
en niet door trial and error

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over BMW

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over BMW nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door daniel czyzewski