Klacht: Veranderde receptuur

op 24 oktober 2019 over Blue Band in de categorie Voedingsmiddelen en dranken

Ik bakte al wel 30 jaar het vlees in blue band en werd altijd door mijn gasten geroemd om mijn heerlijke jus, maar…….ongeveer 2 jaar geleden was opeens alles anders. Er kwam geen lekker schuim in de koekenpan, het vet spatte en…..het rook niet meer lekker. Toen ik na enige tijd ontdekte, dat de receptuur was veranderd ben ik over gegaan op andere soorten margarine, maar de alternatieven bleven onbevredigend. Nu heb ik vorige week toch maar weer eens blue band gekocht, maar……wat een afgang! Geen schuim en nu gelukkig geen spatten, maar mijn keuken stonk helemaal vies van dat vet en mijn entrecote smaakte minder lekker dan ik van voorheen in herinnering had en waar ik mij (misschien tegen beter weten in) zozeer op had verheugd. De restaurantketen Loetje heeft bij de verandering van receptuur niet voor niets bedongen, dat blue band aan hen de originele receptuur blijft leveren voor het bakken van hun beroemde biefstukken. Waarom nou toch die verandering? Waarom dan niet 2 soorten? Ik zal nu echt nooit meer blue band kopen.

Ik wil gewoon de oude blue band terug

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Blue Band

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Blue Band nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Henny Reese