De Xiron blijft hangen in het opstartscherm. Ben met de Xiron naar Blokker geweest, maar wordt verwezen naar helpdesk. Helpdesk is niet bereikbaar, diverse malen geprobeerd maar krijg antwoordapparaat en de verbinding wordt verbroken. Lees meer
het koffiezetapperaat heeft een slechte koffiekan.Het is bijna niet mogelijk om zonder te knoeien koffie in te schenken.
Je moet binnen een half uur de koffie op hebben. Lastig bij verjaardagen. Lees meer
Maandag pantoffels gekocht,Stampies van de tv .Zoontje van de centjes van oma gekocht,krijg het bonnetje doe het in de tas we zitten op een terras laat zoontje de pantoffels aan oma zien,komen thuis van een pantoffel oren niet omhoog... Lees meer
hallo ik heb in mei 2011 een senseo HD7810
van mijn moeder gekregen voor mijn verjaardag
dit apparaat heeft ze gekocht bij blokker
maar nu na het apparaat te hebben ontkalkt met de speciaal daarvoor bedoelde ontkalker van senseo
ook gaf... Lees meer
Gisteravond 26-04-2012 was ik bij blokker in ijmuiden.
Staan twee ned oudere te wachten bij de kassa om wat te vragen.de medewerker was druk in gesprek met twee turkse dames in het turks.Ned man vraagt wat aan haar krijgt geen antwoord... Lees meer
Vandaag wilde ik graag een vaas kopen. Hiertoe liep ik het filiaal Blokker in Wijchen binnen. Ik vond een vaas welke aan mijn wensen voldeed. Deze glazen vaas was erg beschadigd. Ik sprak bij de kassa de bedrijfsleider aan met... Lees meer
Ik heb bij uw zaak 1 doos gekocht nietBijaection waar heel nederland naar toe gaat want ik dacht ik koop iets goeds doe er mijn spullen in druk op de deksel kapot,
Vervolgens kijk ik of ik de bon heb nee... Lees meer
me moeder is in finiaal van blooker in voorschoten gevallen omdat een medewerker ging stofzuigen in de winkel ze had niks over stopcontact gelegt op de grond dus me moeder viet erg hard op de grond in de winkel het... Lees meer
naar wij denken de oplader van de tablet stuk te hebben.ben ik er mee terug gegaan naar de winkel omdat dit nog om een gevalletje garantie gaat. ik werd vriendelijk geholpen bij de klantensevice zeggende dat ik de tablet... Lees meer
Ik heb in februari een Tablet Xiron Ultimate 10 gekocht. Na een maand kreeg deze al kuren met opladen en sinds een paar weken laadt deze bijna helemaal niet meer op. Teruggegaan naar de winkel. Hij wordt opgestuurd en nagekeken... Lees meer