Klacht: Blokker doet zaken met malafide verkooppartners en laat de klant daarna aan zijn lot over

op 17 mei 2020 over Blokker in de categorie Huishoudelijke winkels

Ik heb via de website van Blokker een bestelling geplaatst (ordernummer 62133748-A). Dit product werd verkocht via verkooppartner Relaxwonen. Ik heb het geld overgemaakt aan Blokker. Inmiddels is het een week later en heb ik nog steeds geen product ontvangen.

De dag nadat mijn bestelling was geplaatst kreeg ik een mail van Blokker dat de bestelling de volgende dag door de verkooppartner Relaxwonen zou worden verzonden. Echter waren de velden in de mail waar de bezorgdienst en tracktrace code moesten staan leeg. De dagen daarna kwam er weer niets, waardoor ik meerdere keren contact heb opgenomen met zowel Relaxwonen als Blokker.

Relaxwonen gaf (in zeer slecht Nederlands) aan dat het pakket is kwijtgeraakt. Ze beloofden tot 3x toe dat mijn pakket vandaag écht verstuurd zou worden dat ik de tracktrace code dezelfde avond nog zou ontvangen. Dit is niet gebeurd.

Blokker heeft zijn handen er vanaf getrokken. Inhoudelijk willen ze niet op mijn klacht ingaan, sterker nog; volgens mij worden mijn berichten door een robot beantwoord. Ze verwijzen me door naar Relaxwonen; daar moet ik het maar verder mee uitzoeken.

Ik vind dit een schandalige gang van zaken. Ik heb expres bij de Blokker besteld, zodat ik zeker zou weten dat het betrouwbaar is. Dit blijkt dus niet zo te zijn. Op de website van Blokker staat een pagina over de verkooppartner Relaxwonen: https:www.blokker.nlncrelaxwonen. Daar staan meerdere verhalen van mensen die zijn opgelicht en het bedrijf ontvangt alleen maar beoordelingen van 1 ster. Toch blijft Blokker zaken doen met dit onbetrouwbare bedrijf en worden hierdoor steeds meer mensen gedupeerd. Ze doen hier niets aan; ik heb dit meerdere keren aangekaart en ze blijven mij terugverwijzen naar de malafide verkooppartner. Dit vind ik niet kunnen, aangezien ik via Blokker heb besteld en Blokker mijn geld heeft geïncasseerd.

Ik wil mijn geld terug van Blokker. Ook wil ik dat Blokker eens grondig gaat kijken naar de betrouwbaarheid van hun verkooppartners. Op de eigen website van Blokker is nota bene te lezen dat Relaxwonen niet betrouwbaar is.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Blokker

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Blokker nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Ruby1901