Klacht: Blokker doet beloftes die ze niet nakomen

op 18 mei 2019 over Blokker in de categorie Huishoudelijke winkels

Ik wilde o.a. een leifheit wisser bestellen met 50% via de site van Blokker. Deze kost € 39,99,- en met de korting € 19,99.
Op de dag van bestellen ging het mis. De site van blokker blokkeerde nadat een tegoedbon van de VVV was gebruikt. Hierdoor was ik genoodzaakt een dag later te bestellen waardoor de leifheit wisser geen 50% korting meer had. Ik heb toen gebeld naar de klantenservice van Blokker en ik kon gewoon de bestelling plaatsen want dat zou verrekend worden met een cadeaubon. Ik moest dan alleen even een mail sturen naar Blokker. Ik heb dus met iemand van de klantenservice telefonisch afgesproken dat ik een mail zou sturen als de bestelling geplaatst is zodat voor het verschil wat de wisser nu duurder is, ik een cadeaubon van de blokker krijg ter compensatie. Vervolgens krijg ik de bestelling niet geplaatst. Ik ben met mijn vriend in de winkel van Blokker geweest. Daar werd aangegeven dat spullen die niet in de winkel verkocht worden niet via de winkel besteld kunnen worden. Er werd geadviseerd om naar huis te gaan en via internet te bestellen omdat via de site een groter aanbod is. Kortom we werden naar huis gestuurd door Blokker.
We wilden toch graag dit product bestellen maar via mijn account lukte het niet. We hebben het via het account van mijn vriend moeten bestellen.

Vervolgens krijg ik van blokker op 12 maart 2019 een mail waarin staat: Graag zou ik het juiste ordernummer ontvangen voor de verwerking van de korting.
Zoals afgesproken zou er een cadeaubon verstuurd worden ter compensatie van de problemen en het kortingsbedrag zou ik terug krijgen van € 20,- door fouten die zijn ontstaan op de site.

Ik heb toen een mail gestuurd op 16 maart 2019 en aangegeven dat ik het besteld heb via het account van mijn vriend want mijn account bleef vast lopen. Ik heb alle info doorgegeven.
Ik heb gewacht op een reactie. Een herinnering gestuurd op 31 maart 2019.

Vervolgens word ik een paar dagen daarna gebeld door een medewerker van de klantenservice van Blokker over deze situatie. Excuses dat het allemaal zo lang duurt. Wat vervelend enz. Ter compensatie gaan ze het geld binnen 10 werkdagen op mijn rekening storten welk nummer bij ons bekend is. Nogmaals excuses……….

Vervolgens geen stortingen en stuur ik nogmaals een mail naar de klantenservice om verhaal te doen.

Dan krijg ik per mail te horen dat bovenstaande niet in het beleid staat. Er wordt door 2 verschillende medewerkers een belofte gedaan een cadeaubon storting te ontvangen van het verschil van 50% van die leifheit wisser.
Er wordt 2 maal een belofte gedaan en nu staat het ineens niet in het beleid van Blokker?
Er wordt als alternatief een code verstuurd van € 10,- korting op een volgende bestelling.

Ik ben tevreden als de toezegging wordt nagekomen, dus dat de korting van 50% alsnog verrekend wordt. Dit kan middels een tegoedbon of nabetaling.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Blokker

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Blokker nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Hoed79