Klacht: Blokkeer

op 18 mei 2016 over twoo.com in de categorie Websites

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ben in 1 keer geblokkeerd ik wil weten waarom en om wat voor reden

Gewenste Oplossing:

Als ik weet waarom ik geblokkeerd ben en door wie laat maar bewijs komen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over twoo.com

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door twoo.com in behandeling genomen

Bericht van twoo.com

8 maanden geleden - Hallo Henk, Bedankt voor je bericht. Ik heb dit meteen voor je nagekeken. Onze moderatoren konden vaststellen dat je twee actieve profielen had op Twoo. Om veiligheidsredenen is het echt niet toegelaten meer dan één profiel te beheren op de site. Daarom hebben onze moderatoren één account geblokkeerd. Hebben we het account dat je het liefst wil houden, geblokkeerd? Zal ik de blokkade voor je omdraaien?

Bericht van twoo.com

7 maanden geleden - Hallo Henk, Ik heb je zonet een e-mail laten versturen waarmee je makkelijk een nieuw wachtwoord kunt aanmaken. De e-mail werd verstuurd naar het e-mailadres waarmee je je andere, actieve account, hebt geregistreerd. Laat je me weten of het lukt opnieuw toegang te krijgen tot dat account alsjeblieft? Alvast dank voor je medewerking!

Alle klachten die gemeld zijn door Henk76