Klacht: Blokkade rekening zonder reden daarna geen contact waardoor ik problemen krijg

op 17 oktober 2016 over SNS Bank in de categorie Banken

Ik vroeg vanochtend een verhoging van mijn opneem bedrag aan die werd geweigerd en meteen mijn rekening geblokkeerd.

Ik belde naar de sns die zei dat ik cfd@sns.nl moest mailen met mijn verhaal en id kaart.

Dit heb ik gedaan ze zouden snel contact opnemen maar tot nu toe helemaal niks.

Vijf keer gebeld inmiddels 6 uur geleden al en niemand kan mij wat vertellen doorverbinden of helpen

Wat het nog veel erger maakt is dat ik hierdoor echt problemen kan krijgen omdat ik het geld nodig heb voor afspraken die ik met andere mensen heb gemaakt als ik vandaag niet meer mijn rekening heb dan heeft dat misschien echt vervelende gevolgen

Ik heb dat gemaild naar sns verschillende mails smeken of ze aub iemand mij kunnen laten bellen

Niks…

Dit kan niet banken hebben geld zat maar mijn situatie is nietbelangrijk blijkbaar

Dat ik gebeld word en dat mijn rekening vandaag weer gedeblokkeerd word

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over SNS Bank

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door SNS Bank in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht snsproblemen

1 maand geleden - Inmiddels bericht gehad blokkade was eerst omdat ik limiet had verhoogd. Toen zag de afdeling dat ik ebtalingen had van verschillende mensen. Ik heb zoals gezegd spullen overgenomen maar ook spullen die ik zelf had verkocht. Meneer vroeg of ik fotos van bonnetjes track en trace codes en van spullen zelf kon maken Dat heb ik gedaan ik kon een paar bonnetjes naar boven halen niet bij elk product had ik een bon bij gekregen maar toch wel genoeg fotos en betalingsbewijzen via de mail voor spullen plus ik heb hem een aantal track en trace codes gestuurd van mensen die geld naar mijn rekening hebben gestuurd maar waar ik dus al voor dit probleem de spullen had verstuurd en gelukkig de bon van de track en trace had bewaard. Ook fotos van producten etc om het niet langer te maken je kan concluderen dat ik spullen in bezit had dat ze eerlijk waren en dat ze zijn opgestuurd. Nu wachten op de deblokkade HOPELIJK!! Want anders word ik dus wel nog voor dief aangezien terwijl ik door deze blokkade de rest van de spullen niet kan overnemen en dus niet kan versturen dus heb ik een groot probleem en die mensen zijn geld kwijt want ik rekende op het geld wat er nog op stond dus geld wat ik al had heb ik betaald voor andere belangrijke dingen. Maak mij aub niet kapot ik kan dit echt niet gebruiken

Bericht van SNS Bank

1 maand geleden - Beste Thomas, Bedankt voor je bericht. Vervelend dat je ontevreden over ons bent. Via deze weg nemen ww geen klachten in behandeling. Je klacht mag je rechtstreeks bij ons indienen via het klachtenformulier op onze website: http://www.snsbank.nl/particulier/klantenservice/contact/klacht-indienen.html?resultpos=1. Daar nemen we je klacht snel in behandeling en zoeken we vervolgens naar de juiste en gepaste oplossing. Zo behandelen we elke klacht gelijkwaardig. Dank voor je begrip. Groet, SNS Webcare

Bericht van SNS Bank

1 maand geleden - Beste Thomas, Bedankt voor je bericht. Vervelend dat je ontevreden over ons bent. Via deze weg nemen ww geen klachten in behandeling. Je klacht mag je rechtstreeks bij ons indienen via het klachtenformulier op onze website: https://www.snsbank.nl/particulier/klantenservice/contact/klacht-indienen.html?resultpos=1. Daar nemen we je klacht snel in behandeling en zoeken we vervolgens naar de juiste en gepaste oplossing. Zo behandelen we elke klacht gelijkwaardig. Dank voor je begrip. Groet, SNS Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door snsproblemen