Klacht: Blokkade betaalrekening

op 11 oktober 2017 over Triodos Bank in de categorie Banken

Op 27-09 is mijn betaalrekening geblokkeerd door de triodos bank omdat ik een verkeerd beeld heb afgegeven aan iemand over een betaling via triodos.

Ik had op marktplaats een product verkocht die werd geleverd de koop werd ondaan gemaakt door de koper. Product is weer teruggestuurt en hij zou zijn geld terug krijgen. Hij had gestort naar mijn Triodos rekening maar ik heb hem terugbetaald via ABN ( ontvangen)

op dezelfde dag had hij contact met de triodos bank opgenomen of er iets mis was met de betaling in de veronderstelling dat ik het via mijn triodos rekening had verstuurt. Die hebben dit nagekeken op basis van mijn gegevens die bij de koper bekend waren. Hun vonden geen betaling via de triodos rekening en hebben daarop preventief mijn rekening geblokkeerd!

De koper heeft op dezelfde datum gebeld en gemaild om aan te geven dat dit een misverstand is Nu ben ik 2 weken verder de afdeling veiligheidszaken geeft geen gehoor en geeft geen termijn of duidelijkheid af hoelang dit traject duurt of dat dit schriftelijk is gemeld wat tot veel onduidelijkheid lijd en klantenservice heeft geen bevoegdheden of rechtstreeks contact met de afdeling die dit behandeld.

Er zijn mij toezeggingen gedaan dat dit begin deze week afgehandeld zou zijn maar dit klopt ook niet!

Er staat geld op de rekening wat afkomstig is van mij wat de triodos bevestigd maar niet wil vrijgeven.

Rekening vrijgeven

Of

Saldo vrijgeven en overboeken naar mijn opgegeven rekening nummer

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Triodos Bank over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Angry89